חברת ויסוניק היא חברה ישראלית הממוקמת ברמת החייל בתל אביב ומייצרת בקרית גת. ויסוניק היא החברה הגדולה ביותר בעולם למערכות אזעקה אלחוטיות. והיא מוכרת את מערכותיה ביותר מ20 שפות ברחבי העולם.

יתרון אזעקה אלחוטית על פני אזעקה קווית
היתרון של מערכת אזעקה אלחוטית לעומת מערכת אזעקה קווית הוא בכך שאין צורך בתשתית צנרת בקירות, וניתן למקם את הגלאים בכל מקום שמתאים אסטטית, מבחינת בעלי הבית. עבור הרכזת יש רק צורך בשקע חשמל, נקודת טלפון.

ההבדל בין אוארמסטר לבין פאוארמקס פרו
רכזת הפאואר מאסטר G היא מערכת אזעקה אלחוטית דו כיוונית הבודקת כל הזמן את התקשורת עם הגלאים המשוייכים לה. בכך היא שונה מרכזת הפאוארמקס פרו (הקודמת של ויסוניק, והמאד מוצלחת) שעבורה השידור היה רק חד כיווני- מהגלאי לרכזת.

מערכת המותאמת לשומרי שבת וחוסכת בזמן סוללה
בנוסף לכך, מה שמייחד את הפאואר מאסטר G הוא שבעת שאינה מופעלת הגלאים לא עובדים ולא מגלים תנועה כלל. מצב זה חוסך את זמן הסוללה של הגלאי ומעריך את חיי הגלאי. תכונה זו, שייחודית לויסוניק מאפשרת להתקין את הפאוארמאסטר G בבתים של שומרי שבת, כי אז אינם צריכים לחשוש שבשבת בבוקר כשהם מסתובבים בבית תנועתם תתגלה ע"י הגלאי, משום שהוא כבוי.

אבטחה מפני הפרעות רדיו חיצוניות ואיכויות יוצאות דופן
תכונה ייחודית נוספת של אזעקה אלחוטית זו הוא שהיא קופצת נון סטופ בן תדרי שידור שונים 64 פעמים בשניה, וכך נמנעת מלהיות מושפעת ע"י הפרעות רדיו חיצוניות, בטעות או בכוונת מכוון.
בנוסף לכך היא מותאמת להגנה על משרדים או בתים גדולים למרחק של עד 1981 מטר מהגלאי המרוחק ביותר.
המערכת יכולה לשדר גם דיווחים על איכות התקשורת עם כל רכיב ולהתריע מיידית במידה ואחד מהם נותק מהתקשורת עימה.

אילו רכיבים ניתן לחבר לפאוארמאסטר G?
לרכזת האלחוטית החדשה של ויסוניק ניתן לחבר: גלאי נפח פנימי אלחוטי, גלאי וילון פנימי אלחוטי, מפסק דלת אלחוטי, גלאי עשן אלחוטי, סירנה אלחוטית חיצונית ופנימית, גלאיי וילון ונפח חיצוניים, גלאי זעזועים אלחוטי, גלאי שבר זכוכית אלחוטי ועוד.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים