גלאי וילון חיצוני 4 מטר מבית מקסימום הישראלית

גלאי וילון חיצוני 4 מטר
גלאי וילון חיצוני 4 מטר של מקסימום

גלאי וילון חיצוני של חברת מקסימום הישראלית הפך להיות ברירת מחדל בהגנה חיצונית של פתחים חיצוניים עבור בתים פרטיים הנבנים בארץ ובחו"ל. הוא אמין, קטן ואסטטי ושטח הגילוי שלו מכסה כמעט כל חלון רגיל או ויטרינה.

טווח הגילוי שלו הוא עד 4 מטר אופקית (לאורך החלון) ועד 2 מטרים אנכית. הוא מותקן בצד החלון וניתן להתקין אותו בתוך הנישה כדי שיגן על חלון בודד או על קיר חיצוני כדי שיגן על שני חלונות הקרובים אחד לשני.

חיישני הגילוי של גלאי הוילון החיצוני 

*חיישן אינפרא אדום המגלה תנועה בקו ישר באמצעות רגישות לשינויי טמפרטורה שמפיק חום הגוף של האדם.
*חיישן מיקרוגל המגלה תנועה העוקפת עצמים עומדים.
*חיישן עקירה המפעיל את האזעקה במידה ומנסים לעקור את הגלאי מהקיר.
*חיישן זעזועים השולח אות לאזעקה בכל ניסיון של שבירת הגלאי.
*חיישן פתיחה המפעיל את האזעקה כשפותחים את הגלאי בעדינות, בעת שהיא עובדת.
שילוב החיישנים הללו בגלאי וילון קטן אחד הפך את הוילון החיצוני של מקסימום לגלאי אמין ביותר ואנו ממליצים עליו בחום עקב ניסיון של מעל 10 שנים ומאות התקנות שלו.

פתרון אידיאלי לחשש מאזעקות שווא
החשש העיקרי של אלו הבונים בית פרטי בנוגע לגלאים חיצונים הוא אזעקות שווא. חוששים מקליטת תנועה של חתולים, יונים וכלבים בחצר. בעוד גלאי נפח חיצוני מגלה תנועה בשטחים נרחבים של החצר (אגב, נפח חיצוני אמין יתעלם מחתולים וכלבים עד גודל של לברדור), גלאי וילון חיצוני מגלה אך ורק תנועה הצמודה לחלון, כי האלומה שלו מאד צרה וצמודה לחלון. כך, שכל עוד אין לכם כלב הנוהג לקפוץ על החלון כדי להתענג על צלילי הסירנות, אין מה לחשוש מאזעקות שווא מסיבה זו.
עם זאת, כדי להמנע מאזעקות שווא יש להמנע מגידול צמחיה קרובה לחלון. ענפים יכולים להתחמם בשמש ולהכנס לטווח הגלאי ולהפעיל את האזעקה.

 

 

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

כללי

Provision DI-340-IPEN-MVF

מצלמת אבטחה כיפה של Provision עם Zoom-In/Out ממונע ומיקרופון מובנה ברזולוציה של 4 מגה פיקסל ממונעת, זוית וטווח:

קרא עוד »