מערכת הקלטה NVR5-4100PX של חברת Provision לעד 4 מצלמות

מערכת הקלטה NVR5-4100PX
מערכת הקלטה NVR5-4100PX של חברת Provision לעד 4 מצלמות

מערכת ההקלטה לעד 4 מצלמות IP הנפוצה ביותר בארץ של חברת Provision-ISR היא NVR5-4100PX. היא מכילה 4 כניסות ל4 מצלמות IP ברזולוציה של עד MP5  וכניסת מיקרופון אחת, במידה ורוצים להקליט שיחות ביחד עם וידאו באחד החללים. יש לציין, שבמידה ורוצים להקליט שיחות (אודיו) עבור כל אחת מארבע מצלמות האבטחה, יש לרכוש מצלמות אבטחה IP עם מיקרופון מובנה.

ההבדלים בין מערכת הקלטה NVR למערכת הקלטה DVR
אחד הדברים המבדילים NVR (מערכת הקלטה למצלמות אבטחה IP) ממערכת הקלטה DVR (מערכת הקלטה למצלמות אבטחה אנלוגיות AHD), הוא שניתן להעביר על כבל רשת אחד: וידאו, אודיו ומתח. בעוד שבמערכת הקלטה למצלמות אבטחה אנלוגיות יש להעביר כבל וידאו אחד (כבל קואקס), כבל מתח אחד וכבל סאונד אחד.
כך שלמעשה אם תרצו להתקין מצלמת אבטחה עם מיקרופון תזדקקו לצינור רחב יותר מהממוצע (23 מ"מ או 32 מ"מ) עבור הכבלים. יש להעביר כבל רשת מכל מצלמת אבטחה IP ישירות למערכת ההקלטה, ולכן יש להכין תשתית צנרת זו בקירות בעת בניית הבית.
הבדל נוסף בין שני סוגי מערכות ההקלטה הוא, שבמערכת NVR ניתן להגדיל קבצי וידאו שנשמרו (באמצעות האצבעות, כמו שאתם מגדילים תמונה שקיבלתם בווצאפ), בעוד שבמערכת DVR אין זה אפשרי. ככל שהצילום המקורי הוא ברזולוציה גדולה יותר כך תקבלו תמונה איכותית יותר כשתגדילו אותה.

מערכת הקלטה עם POE
ה- PX בשם הדגם NVR5-4100PX מציין שזו מערכת הקלטה עם ספק כח מובנה למצלמות. מה שאומר שמערכת ההקלטה מזינה מתח למצלמות באמצעות כבל רשת (CAT-5 / CAT-6) ואין צורך
לרכוש ולהתקין ספק כח נפרד או מתג (Switch) עם ספק כח. במערכות הקלטה של עד 8 מצלמות אבטחה אנו ממליצים להתקין NVR שהיא POE (Power Over Ethernet). במערכות של 16 מצלמות ומעלה אנו ממליצים מערכת הקלטה ללא POE עם מתג POE.

אפשרויות צפייה בקבצי וידאו
ניתן לצפות בקבצי הוידאו בזמן אמת או המוקלטים בכל אמצעי דיגיטלי הקיים ברשותכם. החל מטלפון חכם, טאבלט, מחשב או טלויזיה חכמה. באמצעות האפליקציה הידידותית של Provision תוכלו לראות מספר מצלמות במקביל על מסך מפוצל ל-4 או מצלמה בודדת על כל המסך. ניתן להגדיר את ההקלטה שתקליט 24/7 או להשאירה בברירת המחדל שתקליט רק כשיש שינוי תנועה מול אחת המצלמות.

גודל הדיסק הקשיח של מערכת ההקלטה וחשיבותו

בצורה זו קבצי וידאו ישמרו יותר זמן על הדיסק הקשיח של מערכת ההקלטה כשההבדל יכול להיות בין שמירת קבצים לעד 4 ימים לבין שמירת קבצים לעד שבועיים- שלושה. יש לציין שככל שרזולוצית המצלמות גבוהה יותר כך הדיסק הקשיח יתמלא מהר יותר. לאחר שהוא מתמלא הוא מתחיל לשמור קבצים חדשים על המקום בו אוחסנו הקבצים הישנים ביותר (שיטת FIFO- First in, First out).
גודל הדיסק הקשיח של מערכת ההקלטה NVR5-4100PX הוא TB1. עבור בית פרטי ממוצע זה יכול להספיק לכשבועיים עד שלושה שבועות של הקלטה לפני מחיקת הקצבים הישנים יותר. אך חשוב לציין שכאשר אתם יודעים שקרה משהו (פריצה, חבלה, נזק) זה לרב מספר שעות לאחר שזה קרה או יום-יומיים לאחר מכן. כך שדיסק של TB1 מספיק מעל ומעבר. עדיין, במידה ותרצו לשמור קבצים לזמן רב יותר, ניתן להגדיל את הדיסק הקשיח של מערכת ההקלטה לעד TB8.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים