גלאי נפח חיצוניים של היצרנית מקסימום סקיוריטי הישראלית

VIP גלאי נפח חיצוני אלחוטי של מקסימום
VIP גלאי נפח חיצוני אלחוטי של מקסימום

גלאי נפח חיצוני VIP של מקסימום

ה VIP הוא גלאי הנפח החיצוני האחרון שיצא מבית מקסימום הישראלית וניתן להתקינו בגבהים שונים מעל קרקע חיצונית לאחר מילוי. מסיבה זו הוא מאד פופולרי עבור בתים בהם יש תשתית נמוכה עבור גלאי נפח חיצוני אך חוזר רצון להבליט את קיומו בעיני המתבוננים על הבית והחצר.

טווח הגילוי שלו הוא עד 8 מטרים בזוית של כ 90 מעלות, כאשר כל ניתן לכוון גובה של כל חיישן אינפרא אדום בנפרד (יש 2 חיישנים בVIP הקטן) ולמניעת גילוי של כלבים גדולים בחצר. הוא מכיל את תכונת האנטימסק, גלאי מיקרוגל, חיישן לגילוי ניסיון שבירה או עקירה מהקיר. באמצעות כל החיישנים האלו נמנעות אזעקות שווא, רק חשוב להתחשב בגלאי ולא למקם מולו עציץ או שמשיה שיכול לזוז מולו ברוח לאחר שהתחממו בשמש.
ה VIP הוא שילוב מוצלח בין האאוטסמרט לבין האאוטלוק. הוא מכיל שני חיישני אינפרא אדום למניעת אזעקות שווא וגודלו כשל האאוטלוק, כדי לא להציק בעין לחובבי האסטטיקה שבינינו שהאאוטסמארט עלול להחשב בעינם כפסל סביבתי.

גארד- גלאי הנפח החיצוני הותיק ביותר בישראל
הגארד יוצר והופץ בשנות ה90 ומאז לא השתנה. טווח הגילוי שלו הוא 6-7 מטרים בזוית של כ 60 מעלות. הוא מגלה תנועה בחצר באמצעות 2 חיישני אינפרא אדום הרגישים לשינויי טמפרטורה. אחד מיועד לגילוי תנועה בגובה הנמוך מהקרקע והשני לטווח גילוי הגבוה מהקרקע. הראשון נוצר כדי להמנע מגילוי של כלבים וחתולים עד גובה בינוני. השני נועד כדי לתת גיבוי לנמוך, כך שרק אם שניהם מגלים תנועה בטווח זמן קצר ישלח אות לאזעקה וכך נמנעות אזעקות שווא רבות.
משום שהוא ותיק ואינו מכיל את כל התכונות המודרניות הקיימות באלו שהגיעו אחריו הוא יחסית זול לVIP, Outlook ול OutSamrt.

גלאי נפח חיצוני אאוטלוק של מקסימום

האאוטלוק נועד כדי לתת פתרון אסטטי לבתים פרטיים בהם הייתה התנגדות להתקין את הגארד הגדול יחסית. טווח הגילוי שלו הוא כ7-8 מטרים בזוית של כ 70 מעלות.
הוא מכיל חיישן אינפרא אדום אחד, חיישן מיקרוגל הנותן גיבוי לחיישן האינפרא אדום ומונע אזעקות שווא וכן את תכונת האנטימסק, המונעת כיסוי של הגלאי בעת שהוא פעיל.
האאוטלוק כל כך קטן שלקוחות חושבים שהוא גלאי נפח פנימי. הוא נגד מים, מכיל מעבד היודע לווסת תנועות חיצוניות ומתעלם גם מכלבים גדולים יחסית בחצר. עבור רב הבתים הפרטיים הנבנים כיום בארץ, האאוטלוק הוא הבחירה האידיאלית.

גלאי נפח חיצוני OutSmart של מקסימום

האאוטסמרט נותן פתרון לבתים בתים יש כלב גדול בחצר וצורך להגן על שטח ארוך טווח. הוא מגלה בתנועה בטווח של 12-10 מטרים ובזוית של 90 מעלות.
האאוטסמארט מכיל 2 חיישני אינפרא אדום, כמו ה VIP והגארד ויועד לבתים בהם יש תנועה רבה בחצר או כלב בגודל כשל גולדן רטריוור או זאב.
האאוטסמארט מותקן בבתים ובעסקים בהם יש קיר ארוך עם מספר חלונות או דלתות שתרצו לגלות תנועה אדם המתקרבת אליו. רב גלאי הנפח החיצוניים יעילים עד טווח מקסימלי של כ- 10 מטרים כך שאם יש לכם קיר של 24 מטרים עם שתי יציאות של צנרת לאזעקה בקצותיו, האאוטסמרט ייתן לכם פתרון יעיל ושקט (באמצעות התקנה של גלאי אחד בכל צד של הבית).
אחד היתרונות שלו הוא שאין לו זרוע כיוונון, כמו לשאר הגלאים, כך שהגנב שחושב להכנס לחצרכם אינו יודע לאיזה כיוון מכוון הגלאי וימנע מלקחת את הסיכון שיתגלה בשלב מוקדם כל כך.

לסיכום
בתכנון מערכת אזעקה עם גלאי נפח חיצוניים לבית פרטי הנמצא בבנייה או כזה שהתשתית עבורו כבר קיימת, יש לקחת בחשבון אלמנטים כגון: חיות הבית, צמחייה עבותה שיכולה לחסום או להפעיל את הגלאי בחוסר תום לב. במקומות בהם יש צורך להבליט את היות הגלאי מגן על השטח לשם הרתעה ניתן להשתמש בגארד או באאוטסמארט, ובמקומות בהם יש חשיבות יתרה עבור האסטטיקה ניתן להשתמש ב VIP או באאוטלוק.
חשוב לציין שאם את חולקים את ביתכם עם כלב דני או דב גריזלי ממוצע, גלאי נפח חיצוני אינו הפתרון האידיאלי עבורכם.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים