רכזת פימא פורס 144
רכזת פימא פורס 144


פימא FORCE מערכת אזעקה חכמה שתגן על הבית שלך בראש שקט. מערכת אזעקה היברידית זו המשלבת חיבור של גלאים קוויים וגלאים אלחוטיים, ומציעה לכם שקט נפשי חסר תקדים.

מדוע לבחור במערכת אזעקה FORCE של פימא?

הגנה מקיפה
עד 144 אזורים ניתנים להגנה: FORCE מאפשרת לכם להגן על כל פינה בביתכם, עם תמיכה באזורים קוויים ואלחוטיים. ניתן להוסיף לה גם גלאי וילון חיצוניים של מקסימום (קוויים ואלחוטיים) ולקבל מעטפת הגנה מלאה מחוץ לבית. כל אזור שהוא גלאי למעשה, ניתן להגדיר לפי ראות עינכם : חדר כביסה, חדר יובל, חדר ישעיהו, חלון סלון מערב, חלון מטבח דרום, גלאי עשן מרתף וכולי.

התראות מהירות
קבלו התראות בזמן אמת לטלפון הנייד שלכם,דרך התרעת Push באפליקציה, בשיחת טלפון מהחייגן הקווי של המערכת או מחייגן סלולרי שאינו תלוי בקו הטלפון או בחיבור לאינטרנט במקרה של הפסקת חשמל.

שליטה מרחוק
השתמשו באפליקציית PIMAlink כדי לשלוט במערכת מכל מקום בעולם. זו אפליקציה שנבנתה לשימוש גם עבור אנשים מבוגרים וייחודית בכך.

קלות שימוש: לוח המקשים של FORCE כולל מסך גרפי גדול ותפריטים ברורים וקל לשימוש.

מערכת אזעקה פימא פורס 144
מערכת אזעקה פימא פורס 144

תכנות פשוט: המערכת והאפליקציה של פימא מאד ידידותיות לשימוש ולמעשה מפורסמות בכך. כך שמדיה ותרצו לשנות בעצמכם, זמן השהיית כניסה/יציאה או שם של אזור מסויים, תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולא תדרשו להזמנת שירות.

תמיכה טכנית זמינה: להב שיווק הוא עסק בוטיק הנותן שירות פרמיום באזור השרון והמרכז ובמקרים רבים מהיום להיום. אל תהססו לפנות.

אמינות וחוסן

* תקשורת רב-ערוצית: FORCE מבטיחה זמינות גבוהה באמצעות תקשורת דרך כרטיס רשת המחבר אותכם באמצעות אפליקציה לאזעקה, טלפון, למקרה שתרצו לקבל הודעות SMS לטלפון, וסלולר, כשצריך להוסיף חייגן סלולרי ולא לסמוך על תשתית קיימת כשאין חשמל.

גיבוי סוללה: כל מערכת אזעקה של פורס כוללת מצבר גיבוי – וכשאנחנו מתכננים יהיה בדרך כלל של 7 אמפר- הנותן גיבוי למערכת ולגלאים במקרה של הפסקת חשמל ודואג שהמערכת תמשיך לפעול ולהגן עליכם.

התאמה לשבת ולחגיםFORCE
מותאמת לשימוש בשבת ובחגים, ומאפשרת לכם ליהנות משקט נפשי גם בימים מיוחדים אלה. בהפעלת "שבת" הפורס מפסיקה את המתח לכל הלגאים הפנימיים, כך שאין חשש שהם יעבדו כאשר מישהו הולך מולם.

צרו קשר עוד היום ותקבלו הצעה מיוחדת להתקנת מערכת FORCE קווית, אלחוטית או היברידית בביתכם!

להב שיווק מתח נמוך 09-7604450

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים