מצלמת אבטחה IP ברזולוציה של 8MP עם מנוע פנימי לזום דרך אפליקציה

מצלמת אבטחה IP מדגם DI-380IPEN-MVF
מצלמת אבטחה IP מדגם DI-380IPEN-MVF

מצלמת אבטחה IP ברזולוציה של 8MP עם מנוע פנימי לזום דרך אפליקציה

בתור מתכנני מערכות אבטחה לבתים פרטיים אנו יודעים שחשיבות הביטחון עומדת בראש סדר העדיפויות שלכם.

מצלמת אבטחה IP מדגם DI-380IPEN-MVF-G-V3 מחברת Provision-ISR מציעה פתרון אבטחה מתקדם שיעניק שקט נפשי לבני הבית ויתרון מול כל מצלמת אבטחה ביתית אחרת כיום. בואו נצלול לתכונות הייחודיות של המצלמה וכיצד הן מסייעות לתת לכם שקט נפשי:

ראייה חודרת ללילה ולמרחק:‏ המצלמה מצויידת בעדשת 8 מגה פיקסל עוצמתית לצילום תמונות ברזולוציה גבוהה גם בתנאי תאורה חלשים.  תכונה זו, בשילוב עם טווח ראיית לילה של עד 40 מטר, מאפשרת לזהות בבירור כל פעילות חשודה סביב הבית, ביום ובלילה.

אבטחת סייבר מתקדמת:‏ בעולם המחובר שלנו, גם מצלמות אבטחה חשופות לאיומים מקוונים. מצלמת DI-380IPEN-MVF-G-V3 עומדת בתקן NDAA המחמיר ומגיעה עם מערכת אבטחת סייבר מובנית מבית Check Point.
מערכת זו פועלת בזמן אמת ומספקת שכבת הגנה נוספת מפני מתקפות סייבר נפוצות.

זיהוי חכם וסינון התרעות שווא:‏ המצלמה לא מסתפקת רק בצילום תמונות, אלא גם כוללת טכנולוגיית ניתוח וידאו מתקדמת בשם DDA מערכת זו מסוגלת לזהות בני אדם, רכבים וחפצים שונים, ואף לבצע זיהוי פנים בסיסי. בנוסף, היא יודעת להבדיל בין תנועות לגיטימיות לבין תנועות חשודות, כך שתוכלו לקבל התרעות מדויקות בלבד ולהימנע מהצפות של התרעות שווא מעצבנות.

גמישות וטווח התאמה רחב:‏ למצלמת אבטחה זו יש מנוע פנימי המשנה את זוית המצלמה בהתאם לתנועות האצבע באפליקציה, בדיוק כמו הגדלת תמונה בטלפון.

טווח הזום של הוא  בין 12-2.8 מילימטר, ומאפשר מעבר בין תצוגה רחבה של 105 מעלות לטווח של כ- 15 מטר בחושך מוחלט ועד זוית של כ 30 מעלות לטווח של כ- 40 מטרים בחושך מוחלט.

תכונה זו מאפשרת לכם לכוון את זווית הצילום מרחוק, כך שתוכלו לכסות את כל האזורים החשובים לכם. ולקבל את המיקוד הדרוש בדבר ספציפי.

לסיכום, מצלמת DI-380IPEN-MVF-G-V3 מציעה חבילת אבטחה מקיפה לבתים חכמים. שילוב של ראיית לילה מעולה, אבטחת סייבר מתקדמת, זיהוי חכם וטווח התאמה רחב הופך אותה לפתרון אידיאלי עבור כל בית.

לקבלת הצעת מחיר למערכת מצלמות, אזעקה ואינטרקום לביתכם התקשרו ל: 09-7604450

 

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים