מערכת אזעקה קווית של פימא המשולבת בגלאים אלחוטיים

מערכת אזעקה של פימא מדגם פורס 144
רכזת פורס 144 של פימא היא רכזת מתקדמת הכוללת כרטיס רשת מובנה ואפשר לחבר אליה עד 144 גלאים. ניתן לשלוט בה באמצעות אפליקציה מאובטחת וידידותית.

מערכת אזעקה של פימא המצריכה שילוב של גלאים אלחוטיים נמצאת לרוב בבתים בשיפוץ ובהרחבה בהם יש כבר מערכת אזעקה קווית עם צנרת חלקית, כאשר השיפוץ החלקי כולל תוספת של חדרים, חלונות ודלתות שיש צורך להגן עליהם מבלי להעביר צנרת חדשה.

במצב זה, אנו משתמשים במערכת האזעקה הקווית הקיימת או מחליפים למערכת אזעקה חדשה של פימא, מוסיפים לה מקלט לגלאים אלחוטיים ובאמצעותו מחברים למערכת גלאים אלחוטיים פנימיים וחיצוניים.
למערכת זו ניתן להוסיף גלאים אלחוטיים מסוג: גלאי נפח פנימיים, גלאי עשן, גלאי הצפה, גלאי וילון חיצוניים וגלאי נפח חיצוניים.

גלאי עשן אלחוטי ויסוניק
גלאי עשן אלחוטי ויסוניק

ניתן לקבל מעטפת הגנה חיצונית מלאה באמצעות גלאים חיצונים אלחוטים ולמקם את הגלאים לפי הצמחייה העתידית- כדי להמנע מאזעקות שווא. כל גלאי מערכות האזעקה פועלים באמצעות קרני אינפרא אדום הדוגמות את טמפרטורת השטח בטווח הגלאי. כאשר טמפרטורה זו עולה במהירות נשלח אות למערכת האזעקה המפעילה את הסירנה, החייגן והאפליקציה ומודיעה על אות מאזור ספציפי בו נמצא הגלאי. כך הלקוחות יודעים באיזו מצלמה לצפות ולאתר את המקור להפעלת האזעקה.

לאי וילון חיצוני אלחוטי מקסימום
גלאי וילון חיצוני אלחוטי מקסימום

מעטפת ההגנה החיצונית מאפשרת לכם להסתובב בבית חופשי כשהאזעקה מופעלת רק עם גלאים חיצוניים ולהרגיש מוגנים מהפתעות וללא חשש מאזעקות שווא בגלל גלאי נפח פנימים, שאינם פועלים.

כשפורץ רואה שכל פתחי הבית מוגנים חיצונים ע"י גלאי וילון ונפח חיצוניים ויודע שהוא יתגלה עוד לפני שיפתח את החלון או הויטרינה בסלון, המוטיבציה שלו לפרוץ דווקא את הבית שלכם יורדת. אם הוספתם להגנה החיצונית גם 3 / 4 מצלמות אבטחה, אז אתם מוגנים בצורה מצויינת.

לבית בשיפוץ ניתן להוסיף גם מערכת הבטחה עם מצלמות אלחוטיות, במידה ואין צנרת המובילה בין מיקומי המצלמות המבוקשים עד למערכת ההקלטה.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים