מקלט לגלאים אלחוטיים של מקסימום סקיוריטי המתחבר למערכת אזעקה של פימא

מקלט לגלאים אלחוטיים של מקסימום למערכת אזעקה קווית של פימא
מקלט לגלאים אלחוטיים של מקסימום למערכת אזעקה קווית של פימא

 

המקלט לגלאים אלחוטיים של חברת מקסימום סקיוריטי מאפשר לשדרג כל מערכת אזעקה ביתית קווית של פימא למערכת אזעקה היברידית של גלאים קווים ואלחוטים כשמעונינים להגדיל את האבטחה הביתית.

כחלק משיתוף הפעולה בין חברת פימא, יצרנית מערכות האזעקה הגדולה בישראל, לבין מקסימום, יצרנית הגלאים החיצוניים והפנימיים הגדולה בישראל, פיתחו החברות יחד מקלט אלחוטי שיכול לקבל את השידורים של הגלאים האלחוטיים של מקסימום.

על ידי הוספת המקלט לגלאים אלחוטיים למערכת האזעקה שלכם תוכלו להוסיף: גלאי וילון חיצוניים אלחוטיים, גלאי עשן אלחוטים, גלאי הצפה אלחוטיים, או גלאי נפח פנימיים המתעלמים מבעלי חיים, כי אימצתם גור כלבים לאחרונה.

בהיבט הרחב יותר, יש דרישה הולכת וגדלה להוספת גלאי וילון חיצוניים אלחוטיים למערכות אזעקה קיימות לאחר ה 7 באוקטובר והמקלט זה מאפשר להוסיף גלאי וילון ונפח חיצוניים למעטפת החיצונית של הבית, כך שאתם תחושו מוגנים בביתכם כשאתם נעים בו בצורה חופשים מבלי לחשוש מגלאים פנימיים שיקלטו את תנועתכם.

לחברת מקסימום יש שני סוגי מקלטים, האחד למשפחת רכזות ההנטר הותיקה של פימא והשני למשפחת רכזות הפורס החדשה. כל מקלט עובד בתדר אחראך התוצאה דומה.

כמו כן, המקלט לגלאים אלחוטיים הופך את מערכת האזעקה הקווית והידידותית של פימא למערכת אזעקה אלחוטית מושלמת, כאשר הוא יכול להוסיף עד 24 גלאים אלחוטיים.

נשמח לתת לכם תכנון מקיף למערכת אזעקה בטלפון: 09-7604450

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

שפופרת אינטרקום סטנדרטית
כללי

שפופרת אינטרקום

שפופרת אינטרקום סטנדרטית המיועדת לכל אינטרקום בבית משותף או אינטרקום בבית פרטי שאינו חלק מקיט אינטרקום סגור. השפופרת

קרא עוד »