מערכת אזעקה של פימא מדגם פורס 144
רכזת פורס 144 של פימא היא רכזת מתקדמת הכוללת כרטיס רשת מובנה ואפשר לחבר אליה עד 144 גלאים. ניתן לשלוט בה באמצעות אפליקציה מאובטחת וידידותית.

 

החדשנית ביותר מבית פימא, החברה הגדולה ביותר בארץ למערכות אזעקה. היא יכולה להכיל 144 אזורים (כל אזור יכול להכיל גלאי אחד) כשבבסיס המערכת יש 8 אזורים וניתן להגדיל זאת באמצעות כרטיסי הרחבה של גלאים קוויים או אלחוטיים.

ניתן לחבר אליה כרטיס הרחבה לגלאים אלחוטיים של ויסוניק, מקסימום או פימא וכך להפוך אותה למערכת המשלבת בין גלאים קוויים לגלאים אלחוטיים.

כרטיס רשת Build-In במערכת אזעקה
ברכזת הפורס יש כרטיס רשת מובנה המתחבר לאינטרנט הביתי בצורה קווית או אלחוטית, כך שבאמצעות אפליקציה ייעודית לפורס ומאד ידידותית, אתם יכולים לשלוט במערכת האזעקה מרחוק. תוכלו להפעיל את המערכת בצורה מלאה (כל הגלאים בבית), חלקית (רק גלאים חיצוניים, ולהסתובב חופשי בבית), לנטרל אזור ספציפי או לקבל דיווח על תקלות והתראות.
כמו כן, ניתן לשדרג את תוכנת המערכת באמצעות אפליקציה בנייד ואין צורך לקרוא ולשלם לטכנאי עבור זה.


משתמשים ואנשי קשר

למערכת ניתן לשייך 144 משתמשים, כאשר לכל משתמש יש קוד הפעלה אישי. כך ניתן לצפות ביומן פעולות מי הפעיל את המערכת ובאיזו שעה. מערכת אזעקה רגילה מתקשרת לעד 4 מספרי טלפון בעת פעולה. לפורס יש אפשרות לתכנת עד 32 אנשי קשר ומספיר הטלפון שלהם.

 

אפשרות לקוד הפעלה נפרד לכל אזור
לפורס יש 16 מדורים נפרדים, כאשר כל מדור מכיל גלאי אחד או קבוצת גלאים מופעל על ידי קוד נפרד. בצורה זו ניתן להפעיל מספר גלאים במשרד מסוים מבלי להפעיל את שאר הגלאים בכל החברה, או להפעיל רק גלאים הממוקמים בקליניקה ביחידה נפרדת בבית.

חשוב לציין, שכל הפעלה יכולה להתבצע מכל קיבורד המחובר למערכת, ואין שיוך של קיבורד לאזור מסוים.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים