מערכת הקלטה למצלמות IP מדגם NVR5-8200PX של Provision

מערכת הקלטה NVR5-8200PX
מערכת הקלטה NVR5-8200PX של Provision לעד 8 מצלמות כשכל אחת עד 5MP

 

מערכת הקלטה היא למעשה דיסק קשיח עם מערכת הפעלה ויציאות למצלמות ומיקרופון. דגם NVR5-8200PX של Provision זו מערכת ההקלטה למצלמות IP (מצלמות דיגיטליות) הנפוצה והאיכותית ביותר בארץ. היא מתחברת לעד 8 מצלמות אבטחה IP שכל אחת מהם יכולה להיות ברזולוציה של עד MP5.

כיצד לבדוק עם הNVR מתאימה לרזולוצית וכמות המצלמות?
ללקוחותינו חשוב שכל מערכת האבטחה תספק תמונה איכותית של המתרחש בטווח המצלמות, עם אפליקציה ידידותית למשתמש ושתחזיק מעמד הרבה שנים.
אלו הסיבות שבגללן אנו עובדים אך ורק עם Provision כבר עשרות שנים. כמו גם היושר במסירת נתונים. כשקונים מערכת הקלטה חושב שהיא תוכל לקבל את המידע המגיע מהמצלמות במלואו. כלומר, אם כל מצלמה מוציאה במקסימום MBPS10 אזי מערכת ההקלטה צריכה לקבל MBPS40 עבור 4 מצלמות, במידה וכולן מקליטות בו זמנית, מה שלרוב לא קורה.
חשוב להבין, מערכת ההקלטה יכולה להציג לכם זמן באמת כל מה שקורה מול כל אחד מ8 מצלמות האבטחה, אך תבצע הקלטה רק כשיש שינוי בתמונה. אם לדוגמה ב3 לפנות בוקר תצפו במצלמות ו5 מהן לא יראו שום שינוי או תנועה, תוכלו להנות מהנוף, אך לא תתבצע שום הקלטה למערכת ההקלטה, מאותן מצלמות. זו ברירת המחדל של כל מערכות הההקלטה בעולם. ניתן לשנות אותה להקלטה של 24/7 אבל אז יהיו לכם הקלטות לימים ספורים בלבד, לפני שתגמר תכולת הדיסק ומערכת ההקלטה תתחיל להקליט על הקבצים הישנים יותר.

גודל הדיסק הקשיח
דגם NVR5-8200PX של Provision מכיל דיסק קשיח בגודל TB1, שעבור בית ממוצע יספיק לשמירת קבצי וידאו של בערך שבועיים-שלושה, וניתן להגדילו לעד TB8 לפי הצורך.
עם זאת יש לציין שכאשר יש אירוע מסויים, אתם תדעו על כך מהר למדי או מקסימום יום או יומיים לאחר מכן, כך שאין צורך אמיתי להגדיל את מערכת ההקלטה.

אפשרויות צפייה בקבצי הוידאו
ניתן לצפות בקבצי הוידאו המוקלטים באמצעות חיבור ישיר למסך טלויזיה או דרך מחשב  באמצעות כרום או באמצעות אפליקציה בסמארטפון, טבלט או טלויזיה חכמה.
אחד היתרונות של Provision ביחס למתחרותיה הוא שהאפליקציה שלה נחשבת לאפליקציית הצפייה הידידותית ביותר, הן בצפיית קבצי וידאו מוקלטים והן בצפייה בזמן אמת.

מערכת הקלטה NVR עם POE
דגם NVR5-8200PX הוא POE, כך שהוא מכיל ספק כח פנימי המיתר את הצורך בסוויץ עם ספק כח, ומכל יציאת מצלמה יוצא כבל רשת ישירות למערכת ההקלטה, ודרך כבל רשת זה עובר הוידאו למערכת ההקלטה והמתח למצלמה. כך שעבורכם העסקה זולה יותר בעוד אתם מקבלים את אותה איכות צפייה.

הוספת שמע לקבצי הוידאו
למערכת הקלטה זו יש גם יציאת מיקרופון, שניתן לצוות אותו לאחת המצלמה. אך במידה ואתם מעונינים במיקרופון עבור כל מצלמה, ניתן לרכוש מצלמות IP המכילות מיקרופון מובנה או כאלו שניתן לחבר אליהן מיקרופון, ואז לא צריך להעביר כבל נפרד למערכת ההקלטה רק עבור המיקרופון.

 

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

כללי

Provision DI-340-IPEN-MVF

מצלמת אבטחה כיפה של Provision עם Zoom-In/Out ממונע ומיקרופון מובנה ברזולוציה של 4 מגה פיקסל ממונעת, זוית וטווח:

קרא עוד »