מצלמת אבטחה DI-380-IPSN-MVF-V3 של Provision-ISR איכותית ללא פשרות- ברעננה

מצלמת אבטחה DI-380-IPSN-MVF-V3 של Provision-ISR איכותית ללא פשרות
מצלמת אבטחה DI-380-IPSN-MVF-V3 של Provision-ISR איכותית ללא פשרות

מצלמת אבטחה זו מכילה מספר תכונות ההופכות אותה למאד אטרקטיבית: רזולוציה גבוהה, וידאו צבעוני גם בלילה, הגנה מפני האקרים, מיקרופון מובנה, וגמישות מתכווננת של זוית ומרחק הצפיה.


רזולוצית מצלמת אבטחה של
MP8

בראשכל התכונות עומדת הבקשה לקבל מצלמה ללא פשרות: רזולוציה של MP8. כיום זו הרזולוציה הגבוהה ביותר שניתן לקבל ממצלמות אבטחה ביתיות. בהתחשב בכך שרב מצלמות ה IP המותקנות כיום הן עם רזולוציה MP2. מצלמת אבטחה ברזולוציה של MP8 נותנת לכם את המיטב שבמיטב, בעיקר כשצריך להגדיל תמונת וידאו כדי להבחין בפרטים.

ראיית לילה בצבע S-Sight

תכונה זו המאפשרת לכך לקבל וידאו בצבע במקום בשחור לבן, כמקובל במצלמות אבטחה הפועלות עם אינפרא אדום כשתאורת החוץ יורדת (לום נמוך), כך שאתם מקבלים ניגודיות שלא קיימת במצלמות פשוטות יותר.

הגנה של צ'ק פוינט בפני פריצות האקרים

המצלמה מכילה הגנה של צ'ק פוינט מובנית המגנה עליה ועליכם בפני פריצות האקרים המכוונות לכתובת IP ספציפית של מצלמת אבטחה. לאחר שפרץ למצלמות האבטחה שלכם ההאקר יכול לדעת מתי אתם בבית, מתי לא, כמה בני בית יש, האם יש כלב בחצר ומתי כדאי לו לפרוץ.
זו תכונה ייחודית של חלק ממצלמות Provision-ISR כתוצאה משיתוף הפעולה הנעשה בין החברות ונקראת Quantum IoT Nano agent by Check Point™.

מיקרופון מובנה במצלמת אבטחה

בכל מצלמת DI-380-IPSN-MVF-V3 יש מיקרופון מובנה המחבר בין קבצי וידאו לקבצי אודיו. יש לציין שהמיקרופון יעיל למרחק סביר מהמצלמה, בעוד שהמצלמה יכולה לצלם עד מרחק של כ 40 מטר בחושך מוחלט והרבה יותר באור יום.

טווח רחב וגמישות בזוית ומרחק הצפיה- עדשה ורי פוקלית 12מ"מ – 2.8 מ"מ.

המצלמה מכילה עדשה מתכווננת שמאד יעילה בזמן אמת. באמצעות אפליקציה של מערכת ההקלטה תוכלו לקרב או להרחיק את טווח המצלמה וזוית הצפיה. קירוב של 2.8 מ"מ בזוית צפיה של 102 מעלות לטווח של כעד 15 מטר, וריחוק של עד 12מ"מ בזוית צפיה של 32.1 מעלות לטווח צפיה של עד 40 מטר בחושך מוחלט וכ 60 מטר באור יום.

ניטרול סינוור- WDR– התכונה המבוקשת

כאשר אור ישיר מכוון לעדשת המצלמה המצלמה מפזרת את האור כדי לקלוט את המראה הכללי מבלי להסתנוור.
זו תכונה יעילה כאשר רכב נוסע ישירות מול המצלמה ואתם רוצים לראות מי יושב בתוכו מבלי להסתנוור מפנסי הרכב, או כאשר יש קרני שמש ישירות שיכלות לעוור כל מצלמה אחרת.

לקבל הצעת מחיר למערכת אבטחה עם מצלמה זו התקשרו למספר 09-7604450 להב שיווק, רעננה

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים