מפסק מגנטי שקוע לדלת
מפסק מגנטי שקוע לדלת

כיצד עובד מפסק מגנטי לדלת

מפסק מגנטי הוא הרכיב הראשון שפותח עבור מערכות אזעקה משנות ה70. הוא מורכב משני חלקים: מגנט, המושקע בחלק העליון של הדלת, והמפסק, המושקע בחלק העליון של המשקוף כשהוא מקביל למפסק ומחובר למערכת האזעקה.

המפסק מכיל שתי יחידות מתכת הצמודות אחת לשנייה. כאשר הדלת סגורה המגנט קרוב הן צמודות. כאשר הדלת נפתחת והמגנט מתרחק מהמפסק, אחת מיחידות המתכת נופלת והמפסק שולח אות למערכת האזעקה.

מפסק מגנטי רגיל

מפסק מגנטי סטנדרטי נפוץ ביותר במערכות אזעקה ישנות ונראה כשני תיבות מלבניות לבנות קטנות על המשקוף ועל הדלת. הוא הפך לפחות נפוץ לאחר שהומצא מפסק מגנטי שקוע, אך עדיין יש בו צורך בדלתות בהן לא ניתן להשקיע מפסק מגנטי.

 

מפסק מגנטי שקוע

מפסק זה מושקע בתוך המשקוף ע"י קדיחה של 10 מ"מ במשקוף עליון או צדדי (החלק שנפתח) אליו מגיע החוט ממערכת האזעקה הביתית. המגנט ימוקם בדיוק מולו ויושקע בתוך הדלת בחור דומה של 10 מ"מ.
באמצעות התקנה של מפסק מגנטי שקוע אינכם רואים את המפסק מתוך הבית או מחוץ לדלת והפרש המחיר בינו לבין מפסק מגנטי לבן רגיל הוא זניח.

מפסק מגנטי אלחוטי

מפסק מגנטי אלחוטי מתחבר למערכת אזעקה קווית באמצעות מקלט לגלאים אלחוטיים או כזה שהוא חלק ממערכת אזעקה אלחוטית והוא אינו שקוע.

המגנט מותקן על הדלת בצורה חיצונית והמפסק מותקן על המשקוף והוא גדול יותר ממפסק מגנטי רגיל לבן משום שהוא מכיל משדר (המשדר אות גילוי לאזעקה) וסוללה.

יש לציין, שתכנון של מפסק מגנטי אלחוטי באזעקה ביתית קורה רק כאשר אין תשתית של צינור המועבר מהדלת עד למערכת האזעקה הביתית.

לפרטים: להב שיווק מתח נמוך, החצב 5 רעננה, 09-7604450

 

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

כללי

Provision DI-340-IPEN-MVF

מצלמת אבטחה כיפה של Provision עם Zoom-In/Out ממונע ומיקרופון מובנה ברזולוציה של 4 מגה פיקסל ממונעת, זוית וטווח:

קרא עוד »